What a night!

Tog en paus i helgen och var ledig från bloggen en stund! :)

I fredags kom ju Magnus hit, för i lördags skulle vi ju fira hans lillasyster som fyllt 18.
Så på lördagmorgon åkte vi in till stan för att knalla runt i lite affärer, vi båda inhandlade något som vi skulle kunna ha på oss senare på kvällen.
Vi åkte även förbi en vän till mig för att lasta av en spjälsäng och en resesäng som hon köpt av mig.

Senare på eftermiddagen var det dags för Lazerdome.
Dem flesta av Magnus syskon var där + respektive.
Vi delade in oss i 2 lag, killarna mot tjejerna, vi förlorade givetvis, men roligt som tusan var det. :)

Iväg för en dusch och lite uppiffning, sedan ner på stan igen för att äta middag och sen vidare mot Schlagerklubben. :)
What a night, what a night!
Jag har tyvärr inga bildbevis, men dyker det upp några lämpliga bilder så ska jag dela med mig av dem :P

Idag är det Måndag, Magnus åkte hem igår och för mig är det jobb som väntar nu i natt.
Solen skiner, livet strålar! :)

På återseende!

1 kommentarer:

Sofie sa...
3 oktober 2011 kl. 15:35

Okej, va bra ni hade kul då :)

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.