Nu är det nog!

Det blev en lång natt, i natt.
Somnade inte förrän kl 6 i morse. :(
Det har blåst och stormat rätt mycket och fönstret i sovrummet har ju inte hyresvärden lagat än, så det blåser ju rakt in, kallt, kallt, kallt!
Nu har jag även fått värk i kroppen och ögoninflammation av att ligga i allt drag.
Nu bäddar jag på soffan och bosätter mig där, kan inte vara nyttigt att ligga i drag jämt.

Hyresvärden svarar inte och jag har mailat ännu ett brev till hyresgästföreningen.
Jag har absolut ingen lust att betala någon hyra om det innebär att man ska behöva bo såhär, i misär!
Även om jag nu ska flytta härifrån så kan jag ju få bo drägligt sista tiden.
Jag ska ju inte behöva bli sjuk av att bo här.
Jag betalar ju hyra, delvis för att det ska ingå service och reparationer.

Förbannad är bara förnamnet!!!!!


0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.