Ottan!

Igår var en upptagen, men alldeles strålande dag! :D
In till stan tidigt på morgonen.
Synundersökning kl 9.
Provade även mina nya glasögon och betalade dem, får hämta ut dem nästa vecka.
Kom riktigt billigt undan denna gång.
Blev flera tusen kr billigare än jag först trott! :D
Lycka!
För er som undrar så valde jag den 1:a bågen.
Tack alla ni som varit med och tyckt till!

Kom inte hem från stan förrän efter 14.
Då blev det lite städning.
Har ju förklarat 3:e världskriget här hemma mot bananflugorna.
Upptäckte att dammsugaren faktiskt är riktigt effektiv.
Kände mig som James Bond när jag smög omkring med dammsugaren i köket.
Så fort jag fick syn på en fluga så, *pang* då tog jag han! :)

Efter det åkte jag ut till min barndomsvän i Orrböle.
Skogspromenad med hundarna och trevlig samvaro.
Kom hem vid 9 tiden på kvällen, blev en sen middag och sen var det bara att kasta sig i säng.

Väckarklockan har nu ringt, kl är 03:00 på morgonen/natten.
Om en timme bär det av mot paradiset, Gielas.
Jag o pappa ska dra upp båten och göra i ordning den för vintern, sen raka vägen hem. Lång dag med andra ord.

Höres lite senare!

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.