Blandad, kan man säga!

Idag är egentligen en strålande, lyckosam dag! :)
Några vänner till mig har äntligen fått sin efterlängtade lilla tös. :)
Jag gläds verkligen åt deras lycka, ett underbar tid börjar för dem nu.

Samtidigt dämpas glädjen lite genom att jag känner en viss sorgsenhet.
Min kropp mår dessutom inte bra idag.
Jag känner mig trött och hängig, har ont i hela kroppen, ont i magen och huvudet.
Skulle inte förvåna mig om förkylningsbacillerna har hittat till mig.

En sån tur då att jag har världens bästa karl, som finns där och ställer upp för mig i alla lägen!
Min bästa vän, som jag kan prata med om allt, som peppar och stöttar mig.
Som alltid försöker se allting i vitt, när jag bara ser svart.
Han är oumbärlig, min stora kärlek! :)


0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.