Visning igen!

Imorgon ska jag ha visning av lägenheten igen.
Jag hade nästan gett upp om allt det där.
Men tydligen kommer det 6 personer hit och ska titta.
Det är inte jag som ska visa lägenheten utan det blir vår kära medlare här på gården.
Jag hade tänkt se till att hålla mig borta. :)

Hon sa att jag troligen kunde bli av med lägenheten, den sista denna månad!
Lycka! :D
Men samtidigt, panik!!!!!
Stressigt som tusan, det innebär att jag måste flytta i helgen och jag jobbar den här veckan, så det vette fåglarna hur jag ska hinna packa ner allt.
Bara att bita ihop och ta tag i saken antar jag.
Hoppas på att någon har möjlighet att hjälpa mig att frakta några möbler i helgen.
Måste försöka samordna detta på något vis nu, vilket innebär att jag har inte tid att sitta här!

Bye for now!

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.