Hyresvärden gör det igen!

Ja, nu är jag hemma igen.
Kände så fort jag kom innanför dörren att mitt humör sjönk.
Vännäs är inte bra för mig längre, till och med hunden otrivs nu mer.

Min käre hyresvärd dök också upp i samband med att jag kom hem.
Hör och häpna, han hade tänkt sig, laga fönstret.
Dessvärre gick ju inte det, för han hade fel handtag med sig.
Så ingenting i lägenheten blev fixat, nåja.
Pratade även med honom angående reducerad hyra p.g.a. att jag fått leva i misär under en längre tid.
Det viftade han bara bort, men har fått ett formulär nu av hyresgästföreningen som jag ska fylla i och skicka till hyresvärden.
Samt ytterligare ett mail.
Jag ska ha igenom förslaget om reducerad hyra och det, pronto!!!!!

Nu är det dock dags för mig att kicka igång bilen och dra till jobbet.
Jag är inte taggad, men vem vet, jag kanske kan bli när jag väl är där.
Min blivande sambo är på möte ikväll, jag håller tummarna för att allt går bra och att han får som han vill, det är ett måste om VI ska kunna få som vi vill, senare. :)

Adios!

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.