Brillorm!

Ja, jag har ju varit och kollat på nya brillor idag.
Tog min vän Madde med mig, för att få ärliga kommentarer.
Lyckades tillslut få 2 st. bågar med mig hem för att fortsätta prova.
Tänkte nu att även ni andra skulle få vara smakråd.
Det var lite svårt att ta bilder, för datorn eller kamerablixten speglade av sig i glaset.
Så det blir som det blir och ni får göra så gott ni kan med bedömningen. :)

1:a Bågen




2:a Bågen



Åh, så svårt det var, så dåliga bilder det blev, men, jaja, bättre än så blev det inte nu.
Nu får ni hjälpa mig, 1:a, eller 2:a bågen?
Ska ha bestämt till på fredag.


3 kommentarer:

Minna sa...
20 oktober 2011 kl. 10:11

första bågen :)

/kram Minna

Josefine sa...
20 oktober 2011 kl. 20:03

Så kul med hus! Snabba kast! Du vet väl att det är billigare på nätet.. =) Typ 1700 för ett par.. på tex. lensway.. åsså får man ta hem å prova.. man tar bara hem receptet på ditt synfel från optikern åsså beställer man.. Har inte provat själv men fam. Larsson har! =)
Men 1:an var enkel å fin! =)Josefine

Madde sa...
21 oktober 2011 kl. 08:03

Det fanns inte så mycket att välja på på den där sidan men tack för tipset :P
Har dock intresserat mig för SaraLiDesign som har mängder med extra stora färgglada tryck i både svampbob, pingviner och nalle puh för att nämna några :)

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.