Bebis!

Berättade ju igår om några vänner till mig som just fått en liten flicka.
Var förbi där ikväll och fick titta på det lilla underverket!
Satt även och höll lilla sötnosen i famnen, dem luktar ju så gott! :)
Men oj, så liten hon var, 1 dag gammal, dessa pyttesmå fingrar!

Jag är inte alls avundsjuk!
Jag är inte alls bebissugen!

JOOOOOOOOOOOOOO, det är jag!!!!!!!

Har ytterligare en vän som får ett litet knytte nu lagom till jul!
Tror jag måste åka dit och våldgästa även där. :P
Måste stilla mitt bebissug på något vis.

Nu ska jag tröstäta lite chips och dip och mysa med min håriga, fyrbenta bebis i soffan!


2 kommentarer:

Madde sa...
8 oktober 2011 kl. 17:21

Ja det är bara du kommer Lina :D Vår dörr är alltid öppen för dig och din karl!
Btw, Erik tyckte ju att Magnus va supertrevligt och är helt inställd på att fara och fiska nån gång ju :P

Madde sa...
8 oktober 2011 kl. 20:47

:D Ja, antingen fiskar vi i vinter på isen eller så tar vi en tripp nu innan bebis kommer och jag börjar gnälla för mycket :P Eller, så får du och Magnus ta med er erik på en fjällsemester nästa år :P

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.