Idol-möte!

Idag har det varit full fart hela dagen.
Åkte in till Umeå vid 11 i morse, företagsbesök och lassarettet.
Körde även ut på Teg, till djuraffären där, skulle ju köpa lite prylar till voffen.
Knalla in där på affären, med Cash och plånboken i högsta hugg och vem får jag se där!?
Jo, en av mina stora idoler!!!!
Han bara står där i sin fulla flärd och jag blir alldeles nervös och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.
Det är en man jag hyser stor respekt för, jag böjer mig inför hans kunnande.

Den fantastiska Hundcoachen Fredrik Steen, som kämpar så hårt för våra älskade "kamphundar"


Han har en egen hemsida och även en blogg.
Länken till hemsidan hittar ni HÄR och väl inne på sidan kan ni också klicka er vidare till hans blogg.

Ni ska få se vad det var jag köpte också.

En fleeceoverall.


Samt en vind o regn overall som man tex kan ha utanpå fleeceoverallen.



Kommer bli riktigt skönt för honom att ha i vinter, speciellt när vi åker upp till fjällen och på andra utflykter.
Han har ju så himla lätt för att frysa annars, min lilla vän.




0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.