Mc Dreamy!

Ny dag, nya tag!
Och det bästa av allt är att jag får börja den nya dagen med att sova! :)

Har jag berättat om mina underbara, fantastiska arbetskamrater?
Sådana har jag iaf. och dem gör det så mycket roligare att gå till jobbet om kvällarna. :)

En av mina arbetskamrater ordnade så jag kunde åka till Brån i morse och hämta två färska älgklövar!
Hade tänkt använda dem till att spåra med hunden.
Gissa om någon var glad när jag kom hem med dem. :)
Himmel och plättar med hallonsylt, Cash var helt lyrisk, visste inte riktigt hur han skulle bete sig. :)
Ha, ha.......

Och dessutom var Mc Dreamy och gästspelade på jobbet inatt!
Det ni! ;)

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.