Udda besök!

Nu börjar jag få ihop en bra samling trattisar hemma hos mig! :)
Fick ett gäng av min arbetskamrat igår och idag så var samma arbetskamrat och jag ute i skogen och plockade varsin hink full.
Nu ligger det svamp på tork lite överallt! :)

Igår natt på jobbet fick vi besök av en liten kattunge, himla fin var hon.
Hon hade stått utanför och jamat hela eftermiddagen och kvällen.
På efternatten så brast mitt hjärta och jag var tvungen att ta in den.
Stängde in den på kontoret och gav den mat och vatten.
Fick ligga på min jacka och värma sig lite. Sen släppte jag ut den på morgonen igen.
Hoppas den stackars vilsna kissen har hittat hem igen.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.