Grrrrrr......

Igår var en mycket konstig dag.
Jag var så arg hela dagen.
Jag hade så mycket åsikter om olika saker och ting och enormt god lust att bara trycka till vissa personer, rakt i plytet.
Ibland begriper man bara inte hur vissa människor tänker, om dem tänker alls, om dem bara är lata, eller att det handlar om ren och skär illvilja!? :O
Vissa säger "si" ena dagen och "så" andra dagen, till slut vet man inte riktigt vart man har dem.
Man vet inte riktigt om det är något att lita på och då börjar man ju fundera.
Vissa beter sig som små professorer, som vet och kan allt, medan jag tycker det är idioti.
Jag är kanske inte särskilt påläst heller, eller har kunskap i ämnet, men jag har ändå förmågan att kunna tänka logiskt och så länge man kan det klarar man sig rätt långt.

Dock har jag lärt mig att vakta min tunga.
Jag har lärt mig när det är lönt att uttrycka min åsikt och ta upp det till diskussion, eller när det helt enkelt inte är värt det för att det är helt döfött!
Så igår var jag bara tyst och snäll och glad hela dagen, men inombords kokade jag av ursinnig ilska.

Nu ska jag sova en stund och hoppas att allt har gått över till jag vaknar igen.
Har det inte gjort det så vet jag av en, eller kanske till och med två människor som jag måste sätta mig ner och diskutera med, för detta är inte hållbart!

God Natt!

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.