Totalomvändning!

Glöm allt ni har hört och sett om lägenheten vi höll på att renovera.
Radera alla bilder och förträng det jag sagt.
Lägenheten finns inte på kartan längre.
På grund av diverse strul, som jag inte orkar gå in på här, har vi nu kommit fram till beslutet att vi Inte ska hyra lägenheten.

Istället har vi nu tackat ja, till att hyra ett hus i Åsele.
Det är ett hus på 170 kvm, 5 rum och kök.
Övervåning, undervåning, 2 badrum.
En jättestor altan, jättestor veranda och en stor balkong på övervåningen.
Gräsmatta, garage, tvättstuga.

Var och tittade på huset i förra veckan och har nu i över en veckas tid suttit och räknat och räknat, gjort kalkyl, på kalkyl.
En massa jäkla siffror hit o dit, gud vad less jag är på dem.
Men nu är allting äntligen klart, så den 1:a December är huset vårt, eller, ja, nästan :P

Så ni kommer nu istället få följa renoveringen i huset.
Det handlar väl mest om att tapetsera om bara.
Har tyvärr inga bilder på huset än, men så fort jag har några i min ägo, så ska jag dela med mig av dem. :)
Spännande, spännande!

6 kommentarer:

sofie sa...
20 oktober 2011 kl. 21:32

Va kul! :) ni slår till sort med hus på en gång, bara barn som fattas då! (alltså inte Aline inräknad) :P

Anonym sa...
21 oktober 2011 kl. 13:32

Hörde att huset, där Er lägenhet är, blivit såld.

Lina sa...
21 oktober 2011 kl. 22:42

Japp, det är en kille som heter Jonas som har köpt det.

Anonym sa...
22 oktober 2011 kl. 09:06

Varför ska Ni inte ta lägenheten nu då? Är det en sämre hyresvärd, dyrare hyra eller? Huset ser ju fint ut, från utsidan i alla fall.

Lina sa...
22 oktober 2011 kl. 16:55

Varför vi valt att inte hyra lägenheten är något som jag inte kommer att berätta offentligt här på bloggen, men om du "anonyme" vågar stå för vem du är, så kan jag berätta det för dig personligen istället. :)

Anonym sa...
23 oktober 2011 kl. 12:38

Okey :) Ja vi får väl se...

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.