Såld!

Japp, det blev försäljning av bilen idag!
Hade på känn att den skulle fara idag.
Vemodigt känns det och det kom nästan en liten tår när jag såg bilen rulla iväg för sista gången, med någon annan vid ratten. :(

Men nu har jag pengar på kontot, så i veckan hade jag tänkt åka in till Umeå för att köpa mig ett par glasögon!
Nu ska det bli ordning på tanten.
Vore ju bra att ha ett par glasögon som man törs visa sig i.
På jobbet tex, eller på kvällen när man ligger i sängen och ser tv.

Är det någon som vill följa med mig och vara smakråd???

1 kommentarer:

Madde sa...
18 oktober 2011 kl. 20:51

I can follow you! eller det beror på när du tänkt pallra dig in, har ju skolan att sköta iofs.. :/

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.