Gnissel!

Ja, det märktes i natt att det var fullmåne kan jag säga.
Ni som jobbar inom vården förstår precis vad jag menar.

Nu är det iaf. gjort och jag har nu en veckas ledighet framför mig.
Det ska bli skönt att få vila upp gammkroppen lite, man börjar bli skröplig nu.
Bäckenet är snedvridet och jag sträckte mig i ryggen i natt, det är inte skönt.
Sen har jag haft problem med ett långfinger nu under en längre tid.
Det läker fint och gör inte så ont under min lediga tid, men så fort jag är på jobbet så river jag upp allt igen och handen blir obrukbar.

Det är ett jäkla gnäll från min sida nu, men jag måste få ut min frustration på något vis.
Tur man var ensam i bilen i morse, det behövdes.
Radion på högsta volym och få skrik/sjunga lite!

1 kommentarer:

Madde sa...
17 oktober 2011 kl. 09:03

Men hallå, det va ingen fullmåne i natt heller. Den var ju för några dagar sen :P
Hur står det till egentligen :P

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.