Offline!

Lite bloggande då jag är i Åsele, jag vet, skärpning!
Men jag har alldeles för mycket för mig, massa mys och bus hela dagarna :)
Dessutom har vi haft fullt upp med en annan sak, diskuterat fram och tillbaka, velat, räknat, funderat, rådfrågat......
Vi får se var det slutar helt enkelt. :)

Min mobil är död också.
Slut på ström och laddaren befinner sig 13 mil bort, inte lätt, därav lite mobilbloggande. :(

Men nu ska jag strax bege mig hem till Vännäs igen.
Det vankas jobb hela helgen.
Måste passa på att åka nu medan det är sol och plusgrader ute.
Har inte klätt om bilen med vinterdäck och det är ju minusgrader på kvällarna nu, farligt, farligt.
Ska ta och börja packa in i bilen nu och fara.
Vi hörs mer när jag kommit hem.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.