Beauty Queen!

Idag har jag tagit ett lååångt bad, måste ju passa på medan jag kan, i nya lägenheten finns inget badkar! :(
Jag har plockat ögonbrynen, sminkat mig, smörjt med olika krämer till höger och vänster.
En riktig ta-hand-om-mig-själv dag!
Måste ju piffa upp mig lite, Magnus är på väg hit, han sitter på bussen nu i skrivande stund.
Äntligen ska vi få lite tid för varandra, bara han och jag.

Imorgon ska vi in till stan för att kolla lite i affärer.
Vi är ute efter lite inredningsattiraljer.
Jag hoppas på bra väder imorgon så man slipper frysa ihjäl.
Brukar ju kunna blåsa rätt kallt i Umeå med tanke på att det ligger så nära havet. *brrr*

Nu ska jag gå och klappa lite på vovven.
Det är synd om han idag, han har skadat sig i en tass, vet inte hur, var och när, det syns ingenting, men han haltar lite.
Han har fått ligga i mitt knä ikväll och äta melon, hans favorit! :)
Ja, han är bortskämd, jag vet det, men, men.......

1 kommentarer:

Sofie sa...
1 oktober 2011 kl. 13:48

Ska ni fara och fira Malin också? :)

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.