Till bara mig!

Nu är jag hemma i Vännäs igen! :)
Det vankas nämligen jobb hela helgen.

Cash han fortsätter äta sin nya mat med god aptit, det gillas.
Passade på att väga honom nu också när vi kom hem, tyckte att han hade börjat få upp hullet lite.
Vågen visade 29,1, så jag hade rätt, han hade gått upp litegrann.
Skönt, nu ser han jättefin ut i kroppen och inte som nåt vandrande skelett.
Heja Fodax! :)

Har lyxat till det med att beställa hem nytt smink ikväll.
Jag har inte köpt något till mig själv på väldigt länge och tänkte att nu var det dags.
Vintern närmar sig och man ser mest bara grå och tråkig ut nu för tiden.
Har beställt från http://www.l8nyberg.se/
Har hört så otroligt mycket gott om hennes produkter, så tänkte att nu ska jag också testa.
Har bl.a. längtat efter att få prova en äkta mineralfoundation, så jag köpte en sån och en palett med användbara ögonskuggor.
Hade gärna visat er en bild på det, men det går tydligen inte lägga in bilder på bloggen idag heller.
Måste ta och undersöka det där.

Men nu vankas jobb, ha en bra kväll!

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.