Ljudböcker!

Hade tänkt ladda hem några ljudböcker som jag kan ha i min MP3 när jag är ute på mina promenader.
Skulle vara ganska skönt att bara kunna gå och lyssna och försvinna in i bokens värld för en stund.
Har nu plöjt internet i förhoppningen om att kanske hitta några bra och gratis ljudböcker som man kan ladda ner.
Nu ger jag dock upp, alla sidor jag kollat på måste man betala, minst 50 kr för en bok och helst också registrera nån slags medlemsskap.
Är det någon som har nåt bra tips där man kan ladda ner en bra bok?
Tills vidare får jag väl trampa på och lyssna på samma gamla låtar.


2 kommentarer:

Sofie sa...
17 september 2011 kl. 21:22

Låna på bibblan och kopiera över till datorn? ;)

Sofie sa...
17 september 2011 kl. 22:31

Ingen aning :P vet en som brukade göra så, man får egentligen inte, men vem är laglig alla gånger? ;)

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.