Lägenhetsvisningar!

Ja, idag har jag alltså haft 2 lägenhetsvisningar här hemma.
Båda verkar lovande, dock har jag lite blandade känslor.
Båda visningarna kändes visserligen kanon, men en av dem kändes lite bättre ändå, för det innebär att jag kan flytta inom kort.
Dem andra som tittade hade en uppsägningstid dem också, vilket innebär att jag måste bo här tiden ut ändå.
Vi får se vad som händer, det är ju hyresvärden som väljer i slutänden.

I övrigt har jag varit väldigt trött idag.
Har försökt att sova så lite som möjligt för att kunna vända tillbaka dygnet.
Nu hör jag hur sängen ropar på mig.
Hunden ska få mat och ut och rastas en sista sväng, sen släcker jag ner och gör natt här.


0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.