Going away!

Nu har jag varit och doftat på en massa ljus! :)
Hittade massor med goda dofter, men man kan ju inte köpa alla, även om man skulle vilja, plånboken säger stopp!
Köpte två förpackningar med "Ingefärspumpa", den doftar verkligen jul, sådär riktigt mysigt! :)
Sen valde jag "Körsbärsblomst", det är en lite mildare doft, som jag tänkte att man skulle kunna ha inne på toaletten möjligtvis, så det doftar gott där inne.
Till sist tog jag en doft som heter "Svart Körsbär".
Den doftar lite mitt emellan jul och neutralt.
Svårt att förklara.
Nu gäller det bara att hitta en dag då vi båda är lediga och kanske till och med barnfria, så vi kan åka in till Umeå och inhandla lite småpyssel till lägenheten, lite inredningsattiraljer.

På tal om det, så åker jag iväg till Åsele imorgon förmiddag.
Tänkte ta med mig ett par lådor som jag har packat.
Då ska jag även ta lite kort så ni får se hur det ser ut där vi ska bo! :)
Jag längtar så, tills vi får ställa i ordning och göra mysigt där inne! *tihi*

Nu ska jag starta min lilla röda vän, så jag får någon värme i sovrummet tills jag ska sova!


1 kommentarer:

Paula sa...
19 september 2011 kl. 11:49

Vännen.. Visst vet du att jag är Partylitekonsult.. ;)
Så vill du ha nå äre ba o skicka ett mess! ;)
Eller ring! :)

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.