Nattliga aktiviteter!

Mitt i natten, ja, då tvättar jag! :)
Håller på att tvätta täcken, kuddar och madrassöverdrag! :)
Åh, vad jag vill att allt ska vara över.
Det är iaf. skönt att det börjar krympa lite nu, blir lite mindre att göra.
Är så trist när man måste göra allting själv också, ingen som hjälper en.

Magnus har ikväll målat klart trappen i nya lägenheten, tack o lov att vi har då den ur världen.
Sen var han och hämtade en lampa som jag har köpt också.
Den ska sitta ute vid dörren på den stora balkongen.
Tror den kommer att lysa upp och göra det jättefint. :)
Måste bara ordna en strömbrytare på insidan och koppla lampan till den.
Det blir Magnus uppgift! :)
Jag köper, han fixar, ha, ha......


Imorgon kväll kommer det hit en tjej och ska titta på min lägenhet.
Jag hoppas att hon tycker om den, vill flytta in på en gång och att hyresvärden tillåter det.
Det vore verkligen super! :)
Så länge man lever finns det hopp.



0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.