Hutter!

Somnade tidigt igår, så känner mig riktigt utvilad idag. :)
Blev dock så himla irriterad, när ja vaknade på grund av att jag frös.
Har nämligen ett fönster i sovrummet som inte går att stänga p.g.a. ett trasigt handtag.
Det är nu endast 17 grader i lägenheten och jag måste sova med dubbla täcken, ibland även med kläder på.
Kände i.a.f. hur otroligt less jag är på detta, har varit så i ett halvår nu, det har ju gått bra under sommaren, men nu börjar det bli riktigt kallt.
Fick inte tag i hyresvärden (som vanligt), ringde "mellanhanden" och mailade även ett fint brev till Hyresgästföreningen angående mitt dilemma.
Passade även på att ta upp problemet med att inte få tag på hyresvärdar nu när man ska flytta och hittat någon som vill ta över.
Vi får väl se vad som händer.

Nu ska jag gå ut med hunden på en långprommis tänkte jag, det är nämligen varmare ute än vad det är inne! :)
Sedan ska jag även svänga förbi ICA och mitt jobb för att hämta kartonger till flytten. :)

På återseende!


0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.