Varde ljus!

Har fortsatt att skruva och skruva och tvätta och tvätta idag!
Hade ju en lägenhetsvisning idag också, men vet inte riktigt vad jag ska säga om det.
Jag fick som ingen känsla för om det var en positiv visning, eller en negativ.
Det är väl bara att vänta, som vanligt.

Magnus har fått upp lampan som jag har pratat om, nu ser det betydligt trevligare ut, annars har det varit så himla mörkt på framsidan, där ute på balkongen.
Nu ser det lite mys-pysigt ut! :)


Imorgon ska jag ut i skogen och plocka trattkantareller med en arbetskamrat.
Jag har ju så dålig koll på det där med svamp, så det känns skönt att få gå med någon som är duktig på det.
Man vill ju inte plocka fel och bli förgiftad.
Jag hoppas vi hittar massor med svamp, vore skönt för en gångs skull att kunna fylla frysen och olika glasburkar med massa härlig svamp.
Det är både dyrt och smakar inte nåt vidare det man köper på burk i affären.

Nu blir det Criminal Minds på tv, innan sängen.



0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.