App, app, app!

Nu äntligen har jag kommit på det! :)
Jag är ju så oteknisk som man kan bli och jag har länge velat byta ringsignal till min iPhone.
Har letat bland flertalet appar, lyckades till slut hitta en, där man kunde göra sin egen ringsignal.
Klappat och klart, men då återstod bara att lista ut hur man fick in ljudklippet i telefonen och som ringsignal.
Lyckades hitta ett videoklipp på Youtube som visade exakt hur man gör, så nu, minsann har jag lyckats byta ringsignal på telefonen och jag är mäkta stolt! :)

Jag är förmodligen lurad nu också, men jag kände att jag var tvungen att kolla in den nya drogen som alla verkar använda flitigt, nämligen den nya appen "Wordfeud"!
Det är tydligen en form av Alfapet-spel.
Så nu har jag laddat hem appen till min mobil och håller nu på att fundera ut vem som ska bli mitt första offer! :)
Är det någon som känner för att spela?
Adda mig i så fall, mitt användarnamn är "Spånluvan".


4 kommentarer:

Anonym sa...
25 september 2011 kl. 11:06

Vad ska Du jobba med efter flytt till Åsele?

Lina sa...
25 september 2011 kl. 15:55

Jag ska fortfarande jobba på samma ställe som jag gör just nu.

Anonym sa...
25 september 2011 kl. 18:17

Okidoki. Så Du ska pendla, till Vännäs/Umeå eller?

Lina sa...
25 september 2011 kl. 19:25

Jag pendlar mellan Åsele och Vännäs varannan vecka.
Sover i Vännäs medan jag jobbar och åker sedan tillbaka till Åsele när jag jobbat klart.

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.