Väggord!

Jag är helt såld på gulliga, snuttiga väggord.
Engelska, Svenska, Latin.
Väggdekorer av olika slag, ja, allt, jag bara älskar det.
Tycker att väggord verkligen är ett sätt att göra sitt hem mer personligt.
Det kännetecknar dem som bor där, vilka dem är osv.
Sen att jag tycker att det är otroligt snyggt, det är ju bara ett plus! :)

Hittade en webbsida som jag föll för direkt.
Där fanns massvis av olika uppslag för väggord.
3 olika språk, man kunde välja mellan massvis med färger, det fanns även ord i metall.
Det bästa var ändå att man kunde designa sina alldeles egna väggord.
Man kunde skriva precis vad man ville, välja färg och stil på texten.

Väggdekoren var helt underbar, det fanns en uppsjö av olika förslag.
Det fanns även dekor till kakel om man känner för att piffa upp sitt trista, gamla kakel där hemma.
Jag hittade många favoriter bland alla saker och det absolut bästa var att det var så otroligt billigt! :)

Länken till sidan, hittar ni HÄR


1 kommentarer:

Sofie sa...
29 september 2011 kl. 15:04

I vår första lägenhet i Åsele hade vi flera väggtexter. Det är så himla fint!! :) Önskar jag kunde ha nu också.. eller jag köpte och gjorde i tavlor och hände upp, men inte alls samma sak :/

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.