Glasögonorm!

Åhh, detta "Wordfeud" gör mig galen!
Varför skulle jag prova, det var ju beroendeframkallande.
Och så himla arg man blir när man bara får bokstäver så som, "Z, X, Y, Ö" osv det går ju inte göra någonting med det.

Nu är det snart dags för sista natten, för den här gången.
Ska stanna kvar i Vännäs denna veckan för att börja rensa allt från övervåningen i lägenheten.
Hade tänkt att göra klart på övervåningen, så behöver man inte bry sig om det sedan.
Den förmodade, lilla stund som är kvar, får jag helt enkelt bo på soffan.
Allt man behöver finns ju egentligen på nedervåningen.
Vad skönt allt ska bli när det är klart så man kan börja bo normalt igen.
Slippa ha sina kläder i en väska osv.

Jag har dessutom funderat på att köpa nya glasögon, vad tror ni?
Dem jag har nu är ju jättetrasiga, jättefula, 13 år gamla och bara 1 glas i, det andra har gått sönder.
Tänkte att om jag lyckas sälja den svarta volvon så kan jag köpa mig ett par glasögon för dem pengarna.
Det vore så skönt att ha på natten när man jobbar, eller när man ser tv i sängen på kvällarna, så man slipper kliva upp och ta av sig linserna innan man ska sova.
Mina ögon mår inte heller bra av för mycket lins-användning.
Har jätteont i ett öga idag. :(
En tanke bara......

Nu blir det att packa ihop för jobbet.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.