Välkommen!

Hej, hej!

Det här är min nya blogg, välkommen! :)
Nytt kapitel i livet så jag ansåg att en ny blogg var på sin plats också.
Kommer skriva om mitt nya liv som  inflyttad Åselebo.
Ska även försöka lägga in fler bilder i den här bloggen, än vad jag gjorde i min förra.
En bild säger ju mer än 1000 ord sägs det ju. :)

Ska försöka göra någon snygg header också, vilket inte är min grej direkt.
Är det någon som vill hjälpa mig med det, så är jag mer än tacksam.
Men tillsvidare får ni nöja er med denna.

Idag kommer två st. och ska titta på min lägenhet.
Jag hoppas naturligtvis att någon av dem är så intresserad att dem vill ha den.
I så fall flyttar jag till den nya lägenheten nu i månadsskiftet, vilket innebär en stor stress.
Funderar på hur jag ska hinna det, när Magnus jobbar i helgen och jag själv jobbar nästa helg.
Det återstår ju att se, renoveringen av den nya lägenheten är inte klar än heller.
Magnus har jobbat väldigt hårt med att slipa trappen i hallen och alla köksluckorna, så nu är det klart.
Då återstår det att måla köksluckorna, skaffa nya handtag till dem, samt ny bänkskiva, sedan är köket klart iaf.
Trappen ska målas även den och nytt golv ska läggas i vardagsrummet och stora hallen.
Nu brinner det i knutarna och jag hoppas att hyresvärden kommer med färg och annat som vi behöver.

Det är en fin lägenhet som ligger på en mysig gård med stora gräsytor.
Älven rinner alldeles bredvid.
Jag tror att vi kommer att få det jättebra där när allting är klart. :)
Ska ev. dit nu i helgen, så då ska ni få se lite bilder därifrån!

Men nu ska jag göra i ordning lägenheten inför visningarna.
På återseende!

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.