Frisk luft!

Idag har jag haft hur mycket som helst att göra, men jag struntade i alla måsten och låg och drog mig länge på morgonen istället. :)
Sen tog jag hunden och bilen och körde rakt ut i skogen. :)
Det blev en 2 timmar lång skogspromenad för mig och min fyrbente herre.
Det var så skönt att komma ut och bara gå runt i skogen och filosofera, för att inte tala om bra träning, både för hunden och matte!



Ikväll har jag bara suttit i soffan och sett på tv.
Dock börjar jag få lite smått panik över vad jag ska ha för kläder på mig i helgen.
Jag ska ut och svira, men har inget att ta på mig.
Hade en tanke om en vit/röd sommarklänning, men det kändes lite tveksamt att ha nu i Oktober så......
Ja, nu är jag helt lost!
Hjälp mig!!!!!

2 kommentarer:

Sofie sa...
29 september 2011 kl. 21:19

Klart man kan ha sommarklänning nu!! ;) Ja jag ska klura!

Sofie sa...
29 september 2011 kl. 22:18

Det låter som en bra ide! :)

Ja jag ska fundera lite på det ;)

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.