På avgiftning!

Jag vet, nu har jag varit lat igen, men när man jobbar som jag gör, då får man vara lat! :)

Gick av mitt pass igår morse, sen skulle vi åka ut till Holmsund och köpa en spark och till Teg och laga displayen på min telefon äntligen, det skulle bli en bra dag helt enkelt. :)

När vi väl kom till Holmsund, så såg sparken ut som skrot.
Jag hade frågat henne bara en timme innan om det var nå fel på sparken.
Om den var hel och inte hade några skavanker.
Joooodå, men den var så himla fin sa hon.
Eller hur, den var ju på väg att rasa ihop när som helst och den skulle hon ha 400 spänn för!!!!!!! :O

Ja, ja, med besviken min åkte vi ut på Teg, jag skulle ju iaf. få min telefon fixad, det skulle bara ta en timme, yeah right!!!!
När jag kom dit så hade dem råkat skada min telefon när dem skulle lyfta bort glaset, så nu måste dem beställa delar från Japan.
Dvs, jag får inte igen min telefon förrän nästa vecka. :(

Så nu har jag en lånetelefon från butiken.
En Nokia från typ -87.
Jag hatar Nokia och den här är så gammal med minimal display.
Jag förstår mig inte på den och jag har tappat i princip alla mina nummer.
Så om det är ovanligt tyst från mig denna vecka så vet ni nu varför.

Men det blir nog ett bra rehabavbrott för mig.
Jag använder egentligen telefonen alldeles för mycket.

Idag skulle jag egentligen ha farit på fika hos bästa Berra! :)
Men hon blev tvungen att fara och jobba.
Så nu sitter jag och funderar på om jag ska knalla upp på taket och hjälpa farsan att skotta lite.
Sen blir det till att åka in till stan för lite ärenden och se om Madde vill ha nå besök annars åker jag hem igen.

Blir i Vännäs till på onsdag morgon, för jag hade tänkt hinna fira pappsen som fyller år då.
Hundmaten kommer idag med foderbilen, men det uppdraget har jag delegerat ut till Magnus o Malin, så det hoppas jag kommer lösa sig. :)

Nu upp och skotta tak! :P

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.