Friday Night!

Fredag idag, underbart för vissa, men det hjälper inte mig.
Jag jobbar nämligen i helgen, så befinner mig i Vännäs nu.
Igår så fyllde mamsen år, mycket folk, mycket tårta och alldeles för mycket kaffe för fröken.
Usch, mådde riktigt illa på jobbet igår.
Fy, jag trodde ett tag där att jag åkt på vinterkräksjukan, men på ett par timmar var det över.
Idag mår jag bra.
Så idag blir det till att låta bli kaffet. :)

I Onsdags var jag på simhallen och hade min heliga stund :P
Simmade lite längre denna gång, fick ihop hela 1,3 kilometer innan jag gav upp.
Det som var mest trist var bara att jag var tvungen att ge upp av en helt annan anledning än att jag var trött och slut.
I bassängen, bredvid mig, naturligtvis, simmade nämligen "Hippo"! (som jag döpt honom till)
En gubbe i övre medelåldern, som verkligen ser ut som en flodhäst.
Beter sig som en flodhäst i vattnet och plaskar och tillverkar svallvågor som till och med surfarna i Kalifornien skulle bli avundsjuka av att se.
Det innebar att jag för varje längd jag simmade, höll på att bli dränkt av en mindre Tsunami! :/
Annars gick det hur bra som helst att simma! :)

Nu ska jag ladda för jobb, börjar om ca 1 timme. :)

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.