Simhallen!

Simhallen har nog blivit min bästa vän här i Åsele, förutom min sambo då.
Ni tycker säkert det låter himla ensamt och tråkigt, men nej, inte alls! :)

Jag älskar att fara och simma!
Det är verkligen Min stund, bara för mig själv.
Det är väldigt lite folk som är där på mina tider, man är nästan helt ensam.
Man kommer dit, duschar varmt och länge, länge, länge! :)
Hoppar i, simmar min kilometer i lugn och ro.
Kliver upp, duschar varmt och länge, länge, länge.
Sätter mig i den varma bastun, länge, länge, länge.

Det är så skönt att få vara där.
Jag behöver inte tänka på någon annan än mig själv.
Behöver heller inte tänka på något annat än precis det jag gör just då.
Får rensa skallen lite och bara vara.

Och för er som inte förstod det, så har jag varit där och simmat 1 kilometer ikväll, så jag har gjort min motion för idag och behöver inte skämmas. :)

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.