Fröken (no)fitness!

Men vilken sjuk träningsvärk jag har haft i mina ben! :(
Var på boxningsträning i torsdags, har inte tränat det på ett helt år och, ja, det kändes.
Jag hade verkligen tappat all kondition och all styrka i axlarna.
Blev så fruktansvärt besviken på mig själv, usch, det var inget roligt. :(
Man tycker ju att man är ute så mycket med hunden, så man borde ha lite kondition, men icket.
Nu blir det verkligen att försöka simma 2ggr i veckan, gå mer promenader och haka på till gymmet för att träna axlar.
Fick mig verkligen en wake-up-call, jag hade ingenting kvar! :(

Ja, så dem här dagarna har jag mest suttit i soffan.
Magnus har fått agera pers. ass., hjälpa mig upp och ner för trappen, upp ur soffan.
Han fick till och med vara ledsagare när jag skulle in på toan!
Jag har inte klarat av att gå ut med hunden.
Helt handikappad.

Tänkte från och med imorgon att jag ska skriva här i bloggen varje dag vad jag har tränat för nåt.
Promenad, simning, styrketräning osv.....
Tänkte att ni skulle få vara med och peppa mig.
De dagar jag varit lat, så skäll på mig, mobba mig, ge mig gliringar.
Det kommer vara pinsamt att skriva här att jag inte har gjort någonting, det kommer vara en sporre.

Hjälp mig, det måste bli ordning på tanten!

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.