Otur!

Åhh, vilken natt jag har haft!
Nej, den var inte av det bättre slaget.
Somnade nämligen inte förrän efter kl: 06 i morse. :(
Det var helt hopplöst att sova, hatar såna där nätter, dem är inte alls roliga.
Klev ändå upp vid 10 idag med förhoppning om att kanske kunna sova i natt.
Men jag vet ju hur det brukar vara, jag är som en zombie hela dagen, sen efter kl: 22 då vaknar jag och är sedan pigg resten av kvällen/natten. :(

Måste få ordning på dessa sömnrutiner.
För lite sömn kan verkligen göra en galen.

Fredagen den 13:e är det idag också.
Jag skyller på att det är därför jag inte kunnat sova.
Och tvärtom för min sambo, han försov sig nämligen i morse.
Hoppas vi har gjort bort vår del av otur för idag, så det inte fortsätter hela dagen.

Brukar ni ha otur under denna skrockfulla dag???
Tell me! :)

Nu ska jag aktivera mig innan jag somnar i soffan!


0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.