Ny vecka!

I lördags var vi ju i Umeå och skulle titta på hajar.
Dem enda vi hittade, såg dock inte ut som hajar. :(
Så vi får väl se vad det blir.

Vi fick med oss växter, lysrör och annat grejs till akvariet.
Cash fick sig en sprillans ny säng! :)
En mycket större än den han hade tidigare.
Han älskar den, nu kan han fläka ut sig precis som han vill i den, sträcka ut sig helt, lyx, lyx! :)

Igår kväll var jag o Magnus på bio.
Att se på bio på folkets hus i Åsele är inte samma sak som Filmstaden i Umeå, men det var en bra film, trevligt sällskap och mysigt hade vi. :)
Hamilton såg vi, för er som undrar.

Idag blir det en ute-dag med hunden och ikväll ska jag fara och simma.
Det blir inget jobb för mig i veckan pga vissa omständigheter.
Så jag blir hemma en vecka till.
Ska bara se till nu denna vecka att skaffa mig massor med energi, hur man nu gör det?

Nä, off I go!

1 kommentarer:

Anonym sa...
16 januari 2012 kl. 16:39

Måste ju vara skönt att få vara hemma och boa in sig.

Var ju nyfiken på hajarna men det blev ju tydligen inga så då hjälper det ju inte hur nyfiken jag är ;-) har oxå lust att ha akvarium, har haft ett litet tidigare, för 100 år sedan, men de fiskarna dog, allihopa en efter en, äckligt.

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.