3 underbara ting!

Åhh, vad underbart det är att vakna upp till den här låten, hur mysigt som helst! :)
Jag fick dock ännu mer hemlängtan. :(
Jag saknar min andra hälft!




Hade riktigt mysigt igår på jobbet.
Vi lyxade till det med en planka och vi åt och åt och åt.
Ost och kex och tårta som efterrätt! :)



Fick dock liite dåligt samvete, men bara lite. :P
I huset hemma på Fågelstigen har vi nämligen beslutat oss för ett nyttigare liv.
Ett väldigt klyschigt nyårslöfte, jag vet, men dock välbehövligt.
Vi ska äta lite nyttigare allihopa och dra ner på allt socker och läsk.
Vara ute mer, röra på oss, träna.
Än så länge fungerar det bra, men så är det ju bara första veckan också.........

Jag kan berätta också att jag har hittat världens bästa pryl.
"Stödstrumpor"
Känner mig visserligen som 85 år gammal, men guuud så sköna dem är.
Helt underbara att ha på jobbet på nätterna när man kutar runt där hela natten på hårt underlag.
Dem gör verkligen underverk, har bara hunnit testa dem i två nätter än, men känner redan nu att jag inte kommer att kunna leva utan dem. :)


Nu ska jag äta lite mat och ladda för ännu en jobbnatt!
Ha det bra!

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.