Kallhål!

Från ett kallhål, till ett annat!
Vännäs är ju känt för att vara ett riktigt kallhål, stället ligger som i en dal, så på vintern blir det jäkligt kallt, men på något vis har jag nu lyckats flytta från detta kallhål, till ett ännu värre!
-27 grader har vi just nu i Åsele, temperaturen sjunker fortfarande, så snart har vi väl -30 här.
Blir inte till att vara ute så mycket idag, Cash han får tasskramp bara av att gå till brevlådan.
Han trivs bäst just nu på en filt i soffan, framför kaminen, jag gör detsamma.

Blev ingen simning för mig igår.
Jag tog mig en liten powernap i soffan istället, tro mig, det var mer välbehövligt för min kropp just då, än simningen.
Imorgon däremot hade jag och Sandra tänkt fara och köra några längder.

Nu har vi fiskar i akvariet också.
10 st neontetror, det ser lite futtigt ut, men det ska ju fyllas på, eftersom.
Jag har ju haft akvarium sedan jag var, kanske 10 år gammal, men Magnus tycker det är otroligt faschinerande. :)
Längtar tills Aline kommer, ska bli så kul att se hennes reaktion. :)

Nu ska jag förbereda lite middag och sätta mer fart på kaminen.
Kanske ska tända lite stearinljus också, det är både mysigt och ger mer värme.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.