Bloggpaus!

En sån har jag haft, IGEN!
Har inte haft någon ork, eller lust, eller nåt vettigt att skriva om.
Att man dessutom har varit utan internet i 3 veckor kan ju också ha en liten inverkan på den låga frekvensen av inlägg här inne.

Ni har ändå inte missat särskilt mycket:
  • Pappa har fyllt år
  • Mamma har fyllt år
  • Jag har fyllt år
  • Vi har skottat massa snö
  • Bakat, städat, tvättat
  • Emellanåt så jobbar jag

Ja, ni ser ju, inte direkt spännande.
Är hemma i Vännäs nu, jobbar.
Är dock sista natten nu, så blir hemgång imorgon.
Har betalat alla räkningarna nu också och sett att jag får någon krona över, så då ska jag göra en sväng förbi Umeå innan jag far hem, inhandla lite mer fiskar till akvariet.
Tror att det blir nyttofiskar denna gång.

Skottdagen är det ju idag också!
"Dagen då kvinnorna förväntas fria"
Det blir då inget av för min del.
Är det någon av er som har planer på att fria idag, eller kanske rent av redan gjort slag i saken!? :)

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.