Förberedelser!

Nu är jag åter hemma i Åsele igen.
Jobbveckorna börjar att tära mer och mer märker jag.
Idag sov jag hela 14 timmar i ett svep.
Tydligen behövde jag det, jag som hade tänkt hinna med så mycket här hemma idag när jag var själv.

Har istället bakat nu ikväll, mockarutor blev det, imorgon blir det chokladbollar och vaniljbullar.
En tårta ska jag väl hinna med också kanske.

Imorgon blir det stora städdagen här hemma för alla.
Det ska dammtorkas, dammsugas och torkas golv.
Plockas undan en massa smågrejor som ligger precis överallt, usch vad jag är less på alla grejer.
Sen ska väl allt vara klart för eventuella besök.

Jag fyller ju år på söndag, superdupergammal.
Så ni är välkomna på fika!

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.