Sköna söndag!

Vilken helg det har varit, den har verkligen gått i kylans tecken och vi har mest bara kurat inomhus och kaminen har fått göra rätt för sig minsann.
Över 30 grader kallt har vi haft hela helgen, idag är det bara -20, rena blian! :)

Jag upptäckte igår att det bara är en vecka kvar nu tills jag fyller år, jag fick panik.
Så jag och Magnus plockade bort allt juligt här hemma igår och strök och satte upp nya gardiner hela kvällen.
Städade och hade oss.
Jag måste börja baka också, men vad ska jag baka?
Jag är ju dessutom så utomordentligt dålig på att baka. :(
Magnus har lovat att baka en tårta, han är nämligen riktigt skicklig på det! :)

Nu sitter jag och väntar på att Magnus o Aline ska komma hem, sen blir det goo middag med oxfilé och potatisgratäng, mumsig sallad med fetaost och avokado!!! :)
Jag är så hungrig att jag knappt kan bärga mig.

Imorgon åker jag till Vännäs också, då blir det jobb för mig.
Jag hoppas dem har lyckats laga min telefon också, för den vill jag väldigt gärna ha tillbaka nu.

Skön söndag på er allihop! :)

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.