Julklappar!

Jag har endast hunnit köpa en julklapp än i år.
Alla andra har redan köpt klart sina, det gjorde dem typ redan i November!? :O
Jag verkar alltid hålla på min egen tradition, den kallas "Ute-i-sista-minuten".
Som alla andra år så vet jag naturligtvis inte vad jag ska köpa heller.
Det är ju så himla fint, dem här paketen ni vet som har en mening bakom sig.
Men använder man sig av min "tradition", så finns det inte riktigt tid för eftertanke, om ni förstår vad jag menar?
Jag förbannar mig själv varje år.

Jag behöver hjälp och tips av er läsare, tips på fin-fina julklappar, som inte kostar skjortan.

Vi börjar med 1 stycke lillebror!
Vad ger man honom?
Har han någon hobby, tänker ni nu.
Oh, ja, det har han, Quad och Skotercross, dvs inte särskilt billiga hobbys, där man känner att man kan bidra med någonting.
Jag är helt ställd här!

Sen har vi då, min käre svåger!
En människa man inte säger särskilt många ord till per år.
Jaha, vad köper man till honom?

Sist, men inte minst, my dear pojkvän!
Ahh, men herregud vilken tönt du är, tycker ni.
Det borde verkligen vara jätteenkelt att köpa en fin present till honom, med massor av kärlek och omtanke bakom.
Svar: Nej!
Det står helt still här också.

Tänkte köra en liten julklapps-drive på stan på Måndag och då ska jag helst ha klart för mig vad jag ska köpa, har inte tid att gå och leta i flera timmar.
Så, spåna på, massor med förslag vill jag ha!

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.