Jo, jag lever!

Sjukling hela veckan lång, ja, så såg hela förra veckan ut. :(
Trött och orkeslös, den sista lilla energi man hade gick åt till huset och dem där hemma.
Är fortfarande inte frisk, har en fruktansvärd snuva.

Inget bak blev det förra veckan, får väl se om jag har orken att göra det den här veckan istället, för jag erkänner, det vore gott med lussebullar. :)
Men det blir i så fall i slutet av veckan, för nu är jag i Vännäs och jobbar.
Ska ha ett möte med chefen på Onsdag innan jobbet, blir spännande.
Får se vad som händer efter det, blir avgörande för framtiden iaf.
Skönt att få mötet gjort iaf.

Nu ska jag sova en stund.
Får se hur länge, har en massa saker som jag borde hinna med nu under min visit i Vännäs.
  • Köpa en snöstyrare
  • Klippa mig o färga året
  • Köpa en 10-a lott
  • Köpa lussefika till jobbet
  • Sola
  • Ringa statliga instanser
Det låter kanske inte så mycket iofs.
Men för 2 av dem där sakerna, så måste jag åka in till Umeå, det tar sin lilla tid.
Och tid är ju nåt man INTE har när man jobbar natt.
Man är ju endast vaken då alla andra sover och när allt är stängt, så det ska bli intressant att se hur jag får ihop det.

Men nu blir det sömn iaf.
God Natt!

2 kommentarer:

Madde sa...
7 december 2011 kl. 19:13

Har en fråga till dig på bloggen :)

Anonym sa...
10 december 2011 kl. 11:24

miss you! /Mina

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.