Bloggpaus & Utmaning!

Jag har haft en liten oannonserad bloggpaus nu ett tag.
Har varit lite down och lite busy ett tag här och ansåg att det var bättre då att låta bloggen vila, för jag hade ändå inte mycket positivt att komma med.
Känns lite bättre nu, så jag börjar väl om från början igen.

Fick för ett tag sedan en Utmaning av min vän Madde, på hennes blogg.
Tänkte att jag skulle försöka ta mig an den nu.

December

Utmaningen handlade om att försöka komma ihåg och skriva om vad man gjorde i December förra året.
Jag har suttit och fnulat på detta ett stund nu och insett att jag har nog en släng av Alzheimers Light.
Jag kommer inte ihåg ett skit, har ingen aning om vad som hände denna månad, förra året. :/

Men, jag bodde iaf. i Vännäs då, i min alldeles för stora, dyra lägenhet.
Jag jobbade på Hjorten i Vännäsby. (vilket jag gör fortfarande)
Jag var singel då och kände mig väldigt vilsen.
Jag fattade många, dåliga beslut.
Jobbade hela julhelgen och tjänade pengar.
Var även tomte hos en del barnfamiljer under julaftonskvällen.
Nyårsafton räknas väl in i December också.
Den tillbringade jag i Mullsjö, vi var få, det var lugnt, det var stilla och precis det jag behövde just då.


Nu tänkte jag utmana några stycken.
Vad gjorde ni i December, förra året!? :)

1 kommentarer:

Sofie sa...
16 december 2011 kl. 11:05

Oj, detta var svårt!
Ja det jag gjorde i december förra året var att jag jobbade på mitt gamla jobb, bodde i åsele, bytte blogg, hade återträff med mina underbara vänner från gymnasiet! Juldagen var supertråkig eftersom jag ALLTID jobbade, men inte iår!! :D Hörde du jobbade och det var tråkigt, juldan som är så himlans skoj!! :)

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.