Dan, före.......!

Mår riktigt kasst idag.
Min hals är verkligen inte kry, hosta och en energinivå på 0.
Var ute 1 timme med vovven i skogen idag, trodde jag skulle dö där ute, men lyckades ta mig hem.
Lyckades även ta en promenad på affären och handla.
Men nu är min kropp verkligen helt utslagen.

Trots det är det ju uppesittarkväll ikväll.
Vi ska äta gomat och bara mysa, spela bingolotto och bara njuta av att vi får vara i varandras sällskap. :)
Vilket innebär att jag måste masa mig upp ur soffan nu för att försöka börja med maten tills Magnus kommer hem.
Såna här dagar vill man egentligen att nån ska komma hem till en med massa god mat. men, men....

Nu är det färdig-gnällt!
Ha en mysig kväll allihopa!
Imorgon kommer tomten! :)

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.