WP!

Helgen har förflutit lugnt och stilla.
Inte så mycket aktiviteter.
Bara pysslat på här hemma och försökt få någon ordning.
Nu är det iaf. pyntat och gjort advent, det är en vecka för tidigt, det vet jag.
Men jag älskar julen och vill gärna kunna njuta av allt pynt länge, länge! :)
Dessutom är jag borta nästa helg då det är advent, då är jag i Vännäs och jobbar.

Snön har kommit till Åsele också, dock är den på väg bort igen. :(
Var iaf. optimistisk och köpte en pulka igår.
Så Cash var ute och drog Aline i pulkan sedan. 
Kul tyckte dem båda. :)
Idag tog vi en till tur med WP-selen.
Denna gång en pelletssäck som tyngd. :)
Tyvärr har jag varit dålig på att ta bilder, men visar en gammal bild, där han har selen på sig iaf. :)


Sen vi kom in ha han lekt med aktiveringsbollen och nu har jag lagt godis under burkar och lock, det kan han pyssla med en stund :)

Någon som har nåt förslag på vad man kan äta till middag?
Snabbt, enkelt och gott! :)


1 kommentarer:

Anonym sa...
22 november 2011 kl. 19:16

Är Cash en boxer, gillar han att dra?
Vad är en WP sele?

Pasta & köttfärssås, korv & makaroner, körrfärspaj

När är det inflyttning i huset?

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.