Berit!

Berit är ett namn jag verkligen föraktar av många olika anledningar.
Just idag beror det på det vidriga vädret vi har. :(
Vilken storm och vilken storm det har varit i natt.
Trodde nästan taket skulle blåsa av bygget.
Hoppas att Berit inte stannar särskilt länge, för hon är en mycket ovälkommen gäst.

Min frustration över handfallna människor håller i sig även idag tyvärr.
Och nån Keno blev det inte igår heller pga diverse strul.
Så ska göra ett nytt försök idag.

Nu längtar jag hem till Åsele!
Tur jag har min håriga, 4-benta hjärtevän att mysa med.
Han finns alltid där och tycker om att kramas precis lika mycket som sin matte! :)


0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.