Neeeej, inte nu!

Det är väl iofs. aldrig någonsin lägligt, lämpligt, uppskattat.
Men den här gången var det ta mig tusan verkligen helt fel tidpunkt.
Jag pratar om den vidriga förkylning som nu verkar ha smugit sig på mig. :(

Vaknade och hade ont i halsen.
I natt nös jag och hostade och nu känns det som att värken smyger sig på också.
Men bara jag inte får feber så ska nog detta gå att lösa.

Jag är inte orolig för jobbfronten, det är ju bara att mata alvedon, men flytten......
Kan verkligen inte bli sjuk nu, hur ska jag då ha energi till att fixa i ordning i huset, vi som hade planerat så himla mycket till nästa vecka.

Tur att min sambo är en himlarns duktig och effektiv rackare.
Igår satte han upp en massa lampor, målade en tv-bänk och i helgen ska han ta tag i de hemska furu-panelerna på övervåningen och måla dem vita.
Det går ändå undan, längtar tills vi ska köpa tapeterna. :)

Nä, nu ska jag kurera mig lite, håll tummarna för att förkylningen inte bryter ut!

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.