Jobba, jobba, jobba!

Nu befinner jag mig i Vännäs, står inför en jobb-helg nu!
Känner dessvärre att jag inte riktigt har tid att arbeta nu, fast å andra sidan kan det ju också vara skönt att få ta en liten paus från allt stök.
Komma tillbaka sedan med nya krafter.
Inte för att man brukar vara särskilt utvilad efter en jobb-helg, men ändå......

Nästa vecka är det dags att tömma Magnus lägenhet.
Sen ska vi väl även försöka hinna med att åka en sväng till Umeå och Rusta för att inhandla lite tapeter.
Vore ju förhimla skönt om vi kunde få det klart också.
Bråttom, bråttom, man vill ju så gärna få allting klart innan första advent.
Jaaa, jag vet, det är i princip en omöjlighet.
Men, men, man kan ju alltid prova! :)

Nä, nu måste jag iväg på jobbet!
Vi hörs! :)

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.