Nattbus!

Älskar dem nattliga promenaderna med vovven! :)
Inte en själ i sikte ute, alldeles ensamma, då släpper jag monstret lös! :)
Vi härjar gata upp och gata ner och brottas i snödrivorna!
En perfekt avslutning på dagen tillsammans! :)

Imorgon (läs Fredag) ska jag försöka vara inne i stan tiiidigt! Nämligen redan kl: 11:00!
Ska fara på Volvo och koppla ur airbagen på passagerarsidan fram så jag äntligen kan få flytta dit barnstolen.
Kommer definitivt kännas så oändligt mycket bättre sen när det där väl är gjort.
Tänk att äntligen få ha henne bredvid sig när man kör bil, kunna se vad som händer, trösta om hon är ledsen, annars får man försöka hitta en hyfsat lämplig plats, mitt på vägen där man kan stanna och sköta. :(
Det har inte varit nån hit!
Sen hade jag tänkt parkera på lämpligt ställe inne i stan och dra med mig Alva-Lii på lite julshopping!
Kan ju bli intressant! :P

Imorgon kommer även ytterligare en kär kusin på besök!
Det blir övernattning här och guuuuuud vad hon ska få sköta!!! :D
Mohahahaha!
Mysigt, mysigt! <3
Hon kommer även med en Overall som jag har köpt till Alva-Lii.
Ska bli så roligt att få se hur den ser ut.
Hon måste ju få ha nåt riktigt varmt på sig nu när vi ska vara ute mycket i vinter.

Nu väntar jag bara på att prinsessan ska vakna, så hon kan få sig en liten slurk, sedan blir det sängen!
Natti!


0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.