Julstök!

Oj, så himlarns massa man ska hinna med innan jul!
Det ska städas, pyntas, handlas mat och julklappar.
Skickas julkort, bråka med Försäkringskassan, passa BVC-tider, hälsa på vänner så dem inte känner sig bortglömda.
Ta hand om barnet och hunden.
Kontentan är att det blir väldigt lite tid här.

Nu är det mesta som ska vara gjort innan jul, avklarat iaf.
1 papper till som ska skickas till FK bara, sen är det nog lugnt.

Högst upp på önskelistan i år, står som vanligt en skoter.
Det gör det varje år, både till jul och födelsedag, jag lär nog inte få någon i jul heller, men.....
Vill någon lämna ett bidrag, så jag kan handla mig min egna lilla racer går det också bra! :P

Jag och Alva-Lii på den här! :)



0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.